Бізнес-панорама. ВАТ "Асфальтобетонний завод"

 

panorama_1.jpgВАТ «Асфальтобетонний завод» має власну історію. Він входить до структури холдингової компанії «Київміськбуд». У 1934 році завод переїхав із Харкова до столиці, а на теперішньому своєму майданчику знаходиться з 1973 р. Основною продукцією підприємства є асфальтобетонні суміші, які виготовляються за 12 рецептами. Не¬обхідність у такому широкому асортименті зумовлена розповсюдженістю асфальтових покриттів. Адже їх використовують всюди: для тротуарів і пішохідних доріжок, міжміських трас, як основу для тенісних кортів і бігових доріжок стадіонів. Відомо, що на сьогоднішній день асфальт вважається одним із найнеобхідніших будматеріалів для доріг, оскільки він забезпечує найкраще зціплення між колесом і покриттям. Своєю доброю славою Асфальтобетонний завод завдячує, в першу чергу, саме високій якості асфальту, що виробляється на підприємстві. Великою мірою це визначається використанням бітуму, який постачається з білоруських заводів. Бітум виготовляється з нафти і містить у своєму складі меншу частку сірки, ніж в українського виробника.

Секрет успішної праці і визнання спеціалістів — у злагодженій і чітко керованій роботі. На заводі, який, до речі, працює в дві зміни, змонтовано установку для модифікації бітуму і віднедавна з'явилась можливість виготовляти асфальт за найсучаснішими технологіями — із застосуванням модифікаторів і адгезідних добавок.panorama_2.jpg

Такий асфальт використовувався при реконструкції Центрального республіканського стадіону в Києві. Модифікований асфальт, звичайно, дорожчий, але набагато якіснішиpanorama_3.jpgй за звичайний. Нещодавно було змонтовано вапнорозчинний вузол і тепер підприємство постачає споживачам вапняні розчини. Вапняний цех заводу виготовляє вапняні тісто та молоко. Попит на цю продукцію великий, адже в умовах України старі технології штукатурних робіт досить популярні. Крім того, завод реалізує дрібним оптом інертні матеріали: щебінь, відсів, пісок. Задля отримання цих матеріалів великими партіями (що дозволяє знизити їх вартість) на заводі задіяли причал для барж.

 
Дата: 1 січня 2003